2015. április 17., péntek

Női edzésterv

Az esztétikus és egészséges női alakunk megőrzése, illetve kialakítása érdekében aktív életmódot kell folytatnunk, azaz rendszeresen kell edzenünk. Egy edzés magában foglalja 1. a szervezet aerob típusú terhelését (pl. gyaloglással, futással, úszással, bicajozással), 2. a zsírégető, izomépítő, valamint a tartásjavító gyakorlatokat és 3. a kiegészítő bemelegítő, illetve a levezető nyújtó-lazító gyakorlatokat.

Saját tapasztalatból és a környezetemben megforduló sportolni vágyók visszajelzéseiből tudom, hogy a rendszeres testmozgáshoz mindenképpen szükséges egyfajta gyakorlatias szakmai segítségnyújtás. Némi háttér, hogy mit, hol, mikor és miért mozogjunk…

Szeretnél mozogni, de nem tudod, hogy fogj neki? Jó lenne formába jönni otthon? A Tutti Fitti Megtanít az alapokra, a többi már menni fog otthon, önállóan is!

A gyakorlatsorokat gyógytorna szakirodalomból válogattam össze.

Olvasd el ezt is:
Döntés a mozgás mellett, 2. Mit, miért, hogyan sportoljunk?

TERVEZD MEG OTTHONI EDZÉSPROGRAMODAT A TUTTI FITTIVEL! 
Tanácsadásra ezen az email címen jelentkezz: tuttifitti@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése